mandag 28. november 2016

3 JULEKORT

Jeg har fortsatt med å lage små julekort 12-15cm.
Motivene er fra Studio Light , de syns jeg er så fine.
Disse tre julekorta er laget i samme stilen , men er ikke like.
Ellers har jeg brukt ark fra reste-kassen min , den blir jo aldri tom.
Bazzill , bølgepapp , bånd , dots, trefigur og blonde er og med.
Dies fra  Spellbinders og K&G
Stempel fra K&G og distress ink vintage photo.

nr1






nr2
nr3


melder julekort nr1 på følgene utfordringer :
Kort o Mania       alt er lov

nordsalten hobbyklubb        alt er lov

takk for at du titter innom her hos meg.
Ønsker deg en fin adventstid , klem Synnøve


4 kommentarer:

  1. Stilige kort med mange flotte detaljer.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte kort! Har selv brukt disse motivene ! Klem ;)

    SvarSlett
  3. Så fine fargar, likte blomden bak biletet! Takk for du deltar hos Kort O Mania! Beste helsing DT-Gina.

    SvarSlett
  4. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    SvarSlett