lørdag 5. september 2015

BARNEKORT



Mine kjære barnebarn  har hatt bursdag.
Og vi har vært med på en kjempefin feiring.

I år laget jeg enkle teltkort og de to korta har mange likhetstrekk .
Teltkort er min favoritt , de står så stødig og fint.
Jeg har brukt:
ark : Bazzill og K&G
stempel og tall-dies er lånt
bokstaver : Papirdesign
pynta med tag , tau , charms fra K&G , dots , og klemme fra T: Holtz





utfordring :
Kreativ Scrapping        favoritt
sisters of craft       anything goes

Takk for at du titter innom hos meg , ha en fin dag.
klem Synnøve

4 kommentarer:

  1. Lekre kort begge to! Ha en flott helg! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Great card, thanks for joining us at Sisters of Craft and good luck. Wendy DT x

    SvarSlett
  3. Så stilige kort du har laget til barnebarna dine! Kult med den pekehånda :)
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Herlig kort :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ Scrapping ♥

    SvarSlett