mandag 4. mai 2015

TILDA OG SOMMERFUGLER


Denne gangen har jeg et bursdags kort å vise fram.
 Tilda vill jeg ha malt i samme farge som arket .
 Den blå fargen, var ikke lett å blande seg fram til med Lukas aqvarelle maling.
Ble så fornøyd da jeg fikk det til , så lyst som jeg ville ha det .

Jeg har brukt :
ark : Pion Design og Bazzill
Vintage photo Distress Ink
Dies Spellbinders , T.Holtz og Magnolia
Stempel Tilda fra Magnolia
Distress crackle paint
Fran Tag embossing powder Stampendous
K&G  : perler , charms , hjørne ,
Blonder og bånd Scrappekjelleren ,
Blomster fra Papirdesign








Innsiden har stempel fra K&G og pengelomme



Utfordringer :
 Hjerteboden                 feiring
Nordsalten Hobbyklubb       monokromatisk
Creative fingers challenge blog            anything goes
addicted to stamp challenge            flowers

Takk for at du titter innom hos meg , ha en kreativ god uke.
klem Synnøve

7 kommentarer:

  1. beautiful
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    SvarSlett
  2. Koselig kort med Tilda som dingler med beina :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort! Flott fargelagt motiv og nydelig pyntet kort.
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Kjempe flott kort og fint med alle de forskjellige diesene du har brukt. Nydelig malt også.

    SvarSlett
  5. So pretty, lovely layout and attention to detail. Thanks so much for joining in with The Sisters of Craft Challenge, good luck in the voting and we hope to see you again. Creative Blessings, Tracy x

    SvarSlett
  6. Nydelig!! Vakkert og samstemt!! Klem ;)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort .......vakkert pyntet....Klem

    SvarSlett