onsdag 5. november 2014

GAVE ESKE



På lørdag  var jeg på scrappetreff , sammen med 45 kreative damer.
Koste meg masse og fikk mange gode ideer.
Laget denne gave-esken som min kjære skal få til bursdagen sin nå i november.


Mål h 13cm- b14cm
Jeg har brukt :
Craft kartong og sølv Bazzill sammen med Pion Design ark.
Punch fra Stampin up og dies fra Spellbinders .
Pynta med en kakeserviett, sekkestrie , eylett , tau , bånd , tekst fra Dymo ,
blomster fra Gode Minner og Prima Flowers, saksofon charms fra Korthobby ,
Chipboard note  med Distress crackle paint på . Hjerte i bølgepapp .
Motivet er et  foto av oss to , tatt nå i sommer.
Og saksofon spiller han i korps.










Baksiden med stempel fra Stempelglede.


Utfordringer :
Scrappelyst         mer en en brett
Nordsalten Hopbbyklubb           gutt / mann og metall
Card and Scrap          lag på lag


Takk for at du titter innom hos meg , klem Synnøve 

8 kommentarer:

  1. Så fin gaveeske du har laget ♥
    Denne likte jeg veldig godt :)
    Nydelig pyntet og et fint bilde av deg og din kjære :)

    SvarSlett
  2. Kjempe flott :) Flott pyntet :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Denne må han bli glad for, lekkerpyntet pose,
    klem bente:)

    SvarSlett
  4. Så flott gaveeske du har laget!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Card and Scrap
    Siri - DT

    SvarSlett
  5. Flott med musikkdetaljene til ein som speler i korps :)

    SvarSlett
  6. Flott gaveeske du har laget.
    Fine detaljer.
    Takk for at du deltar i "mer enn en brett" utfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  7. Veldig flott prosjekt. Så fint det ble med alle de ulike elementene.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK:)
    Jeanett

    SvarSlett
  8. Kjempeflott prosjekt! Flott bilde og fine detaljer, liker spesielt godt strien. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hilsen Katrine

    SvarSlett