søndag 16. mars 2014

EN KOFFERT TIL MINNER


I helga har jeg vært på Scrap4fun sitt vårtreff her i Haugesund.
Så koselig og kjempegøy.
Da fikk jeg endelig pyntet en koffert som datteren min skal ha konfirmasjons minner i.
(Kortene , talene , innbydelsene , og bordkorta .)
Jeg laget den ganske så lik kortet hun fikk av oss .
Men ei annen Tilda , andre dies  og andre blomster .
Her er konfirmasjons kortet jeg laget til henne .


Her kommer kofferten .
Jeg har brukt 
Koffert fra Søstrene Grenes malt den hvit.
Ark fra Papirdesign Bazzill og walnut stain Distres Ink .
Dies fra Spellbinders ,kjempestore lånt av Scrappekjelleren ,
 og T.Holtz sommerfugler , bokstaver .
Tilda fra Magnolia malt med Lukas Aquarell maling.
Pynta med blonde , bånd , perler og charms fra K&G .
Bølgepapp .
Blomster fra Papirdesign ,Storyteller og K&G .








Baksiden av kofferten har stempel fra K&G med fine ord ,
og så lånte Mona meg den fine håndskriften hennes.




Utfordringer :
 Card andScrap   blånd/ blonder
Storyteller   alt er tillat
Papirdokkene   minst 10 perler eller bling
Hjerteboden utfordring  konfirmasjon
  

Takk for at du titter innom hos meg , ha en fin ny uke.
Klem Synnøve

11 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ fin den ble , takk for en flott helg.

    SvarSlett
  2. Wow! For en fantastisk flott koffert! Så nydelig pyntet!
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Nydelig og lekker koffert , klem bente:)

    SvarSlett
  4. Kofferten er bare et syn Synnøve, lekkert fargevalg,nydelige sommerfugler og blomsterdetaljer :)
    Ha en fin ny uke!
    Klem

    SvarSlett
  5. så utrolig nydelig :) Kjempe flott å kunne ha minnene sine i denne :) Klem Rita

    SvarSlett
  6. Hold da op hvor er det smukt! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett
  7. Så nydelig koffert du har lagd :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  8. Såååå lekkert :)
    Nydelig pyntet.
    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Storyteller
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!
    Klem Connie

    SvarSlett
  9. Smuk kuffert. Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett
  10. Guriland så lekkert pyntet koffert.
    Kjempefin ide og så greit å ha alle minnene fra dagen samlet på en plass.

    Klem ,Kjersti

    SvarSlett
  11. Nydelig koffert, så vakkert pyntet. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
    Klem, Audhild

    SvarSlett