fredag 31. januar 2014

NOTATBOK

Jeg bruker mye huskelapper og så leiter jeg etter huskelappen.
Så nå har jeg laget meg en notatbok som skal ligge framme på kjøkkenet.
Den har og kalender.

Jeg har brukt ark fra Maja Design og Bazzill 
walnut stain Distress Ink
Dies Xcut-Dies
stempel og perler fra Kort & Godt
billett fra T.Holtz , bånd og frimerke
bilde er fra Pion Design og har crackle accents på seg
blomster fra Prima Flowers og så har jeg hekla en blomst


Bilde ble rosa da jeg tok crackle accents på , men det likte jeg.( Skrapte bare litt av)




Blomsten har jeg hekla sjøl , innsida med kalender og pynta med hjerte-kakeserviett og en billett ,
og det viktigste notatblokk




utfordringer :

Sketchy Colors       fargene blå grønt og hvitt
My Besties Norge   alt er tillatt
Scrapping All over    alt er lov

Takk for at du titter innom hos meg, ønsker deg en god og kreativ helg.
Klem Synnøve

11 kommentarer:

  1. Så lekker! Og så smart! Lurt å samle alle huskelapper på ett sted så man vet hvor man har dem :) Jeg kjenner meg godt igjen, skriver lapper og roter dem bort. De dukker opp igjen på de utroligste steder lenge etterpå. Kunne kanskje trengt en sånn bok jeg også.... :)
    God helg!
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Hvor er det en fin notesbog - og det motiv er et af de sødeste!
    Rigtig god ide!
    God weekend.
    Knus Dorthe

    SvarSlett
  3. Kjempegod ide med å lage en notisbok!
    Flotte detaljer - vakkert!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors!
    Lykke til!

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. SÅ lurt! Og så nydelig gjennomført med vakre detaljer!
    Det at den har kalender var også et stort pluss!! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  5. Nydelig!
    Lekkert pyntet:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  6. Denne var både søt og praktisk! Herlig <3
    Takk for at du deltar i denne utfordring hos My Besties Norge
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!

    klem fra Tove
    DT medlem hosMy Besties Norge

    SvarSlett
  7. Nyydelig notatbok, Synnøve! : ) Praktisk og så fin!
    Stilig med heklet blomst og papirblomst ; )

    SvarSlett
  8. Stilg notatblokk og så kjekt med kalender også, klem bente:)

    SvarSlett
  9. Så flott notatbok med kalender. Stilig med den crackle accenten du har brukt.
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  10. Kjempe flott :) Så lurt med en kalender på innsiden :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin´All over :) Klem Rita

    SvarSlett