onsdag 18. september 2013

INNBYDELSEKORT og BORDKORT


 Tema her hos meg har vært konfirmasjon i det siste. I dag vil jeg vise dere innbydelse-korta til vår datters
konfirmasjon. Hun liker rosa og lilla .Lilla sammen med hvitt liker jeg godt .Så da er nok lilla favoritt fargen for tiden. Jeg laget og bordkorta i samme stilen.
Jeg har brukt:
Ark fra Papirdesign som heter Til konfirmanten ,det har Distress ink-Walnut Stain på .
Bazzill.
Xcut Dies og Spellbinders og T.Holtz on the Edge.
Bånd
Blomster fra Papirdesign og Storyteller, pyntebær fra K&G
Stempel fra K&G



Bordkorta er laget som et teltkort, de står så godt. De er 13,5 -7 cm.
Her har jeg brukt samme arket og bazzill. Distress ink-Walnut Stain. Spellbinders, halvparten av T.Holtz sine sommerfugler,
blomster fra Papirdesign og K&G og bånd.


Jenta vår skrev navn på alle bordkorta, vi var 28 stk. som feiret dagen .




Her ser dere bordkortet og det lilla bordet, en kjempefin dag i lag med familien .


 Blomstene og de første skoene til konfirmant-jenta vår.



Fargene på bilde lyver litt, kulene er lilla.



Konfirmanten i sundhordaland bunad.


                                           min kjære, konfirmantjenta og jeg

Utfordringer        Kort O Mania      bruk to av favoritt fargene dine, fortiden liker jeg lilla og hvitt.
                           Cherish This    åpen uyfordring
                           Challenge 4 Every body       anything goes


Takk for at du titter innom hos meg, klem Synnøve

13 kommentarer:

  1. Så smukke både indbydelser og bordkort. Og en smuk datter du har dig. :)

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    Lekre farger og pynt:)
    Og gratulerer med datteren. Så flott hun er.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bordkort og invitasjoner! Så fint det ble med de sommerfuglene.
    Takk for at du deltar inne hos oss i Cheris This!
    Merete

    SvarSlett
  4. så flotte innbydelser! å et flott pynta bord :)

    SvarSlett
  5. Sååå flotte invitasjoner og bordkort! Her har du lagt ned mange timer. Det ble kjempefint med sommerfuglene. Flott bilde av konfirmant med foreldre :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  6. Så nydelige bordkort og invitasjoner du laget. Nydelige farger i blomstene også.
    Flott bilde av konfirmanten og foreldrene.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  7. Gjennomført og flott!

    Takk for at du deltar hos CherishThis!

    :-)
    Hege

    SvarSlett
  8. Så nydelige og forseggjorte invitasjoner og bordkort! Nydelig pyntet bord og nydelig konfirmant!
    klem Unni

    SvarSlett
  9. Så flott og gjennomført alt var, nydelige farger og flott konfirmant, klem bente:)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med vel overstått!
    Flott konfirmant og flotte foreldre!
    Nydelige innbydelser og bordkort!
    Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  11. Wooow så lekkert:)
    Nydelig alt sammen, og så nydelig datter :)
    Gratulerer .
    Klem Connie

    SvarSlett
  12. Så lekkre invitasjoner og bordkort! Lilla er en nydelig farge og passer perfekt til hvitt. Takk for du deltar hos kort o mania. -dt ane

    SvarSlett
  13. Gratulerer med vel overstått konfirmasjon. :)
    Å guri malla Synnøve så nydelig, inbydelsene,bordkortene ja og ikke minst hvordan bordene er pynta. Alt er bare såååååå nydelig.
    Klem ;)

    SvarSlett