søndag 20. januar 2013

BURSDAG;S KORT

Endelig fikk jeg lastet opp et bilde,måtte bruke HTML-kode.Data kan være veldig frusterende.Tar gjerne mot tips . Sist helg var jeg på scrappehytte-tur,med 5 kjempefine damer, kjempegøy.Da fikk jeg lagt dette teltkortet. ,
.Jeg har brukt: bazzill og ark fra Nature Garden Collection som har walnut stain distress ink på.Spellbinders,og mini tag fra Whiff of you.Bilde er fra Ladybug,stempel fra stempelglede, KOG og herlig tekst fra North Stamps. charms,eyelet,bånd,blomster fra KOG og Storyteller de har crystal stickles på. Utfordring Nordsalten Hobbyklubb, alt er lov Takk for at du titter innom,klem Synnøve

7 kommentarer:

  1. Kjempefint kort i nydelige farger. :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott kort du har laget Synnøve. Likte så godt den store sløyfen du har laget, motivet og teksstempelet, herlig:)

    Ha en flott søndag videre.

    Klem Junhild

    SvarSlett
  3. Hvor er det et fint kort.
    Mit råd må være at hente Google Chrome og bruge den som webbrowser til at køre bloggen - det hjalp på alle mine problemer i sin tid.

    SvarSlett
  4. For et nydelig bursdagskort Synnøve, herlige farger og så lekkert du har pyntet!
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Kjempe fint Synnøve!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Virkelig lekkert dette!! Stilige farger.

    Takk for at du scrapper med NSHK.

    SvarSlett
  7. Så vakkert, Flotte farger og mange fine detaljer.
    Takk for at du scrapper med NSHK.
    Brita

    SvarSlett