fredag 28. desember 2012

KALENDER FOR 2013




Så var de herlige juledagene over.Jeg har kost meg med familien,mye god mat,og flotte pakker ble det og. Denne kalenderen ble laget rett før jul,julegave til et flott par. Første gang jeg prøver meg på en kalender,den er laget på en papp-plate.Og henges opp med tau.Kjempegøy å lage.
                                                       

 
Jeg har brukt:
Bazzill, bølgepapp,og et stilligt dongriark fra Papirdesign, sverta med walnut stain distress ink på.Selve kalenderen er også et ark fra Papirdesin.
 .Spellbinders, Dies fra Nellie Snellen og Marianne Design.Pynta med kakeserviett,blonder,charms,tag,epoxy dots,diverse blomster fra KOG og Prima.Stempel fra KOG.Bilde har crackle accents på seg og er fra et postkort.Her og der har jeg glimmermist Bronze og distress crackle paint på.

 
Gleden over livet er gleden av å være sammen(,denne teksten passer så bra på de to som fikk denne.)



Utfordringer:Kort o Mania
                    anything goes
                    Nordsalten Hobbyklubb
                   Happy newyear,kalender for det nye året
                  Card and Scrap
                   lag hva du vill

Takk for at du titter innom og Godt nytt år,klem Synnøve

15 kommentarer:

  1. kjempe lekker denne :) Tenker mottakerene ble fornøyde :) Mange flotte detaljer her :) Ha en fortsatt fin juletid :) Klemme Rita

    SvarSlett
  2. Den va lekker ja :)
    Eg skal óg lage meg ein slik 1 siders kalender.

    SvarSlett
  3. Wauw hvor smukt. Tak fordi du deltager hos kort o mania!

    SvarSlett
  4. Så utrolig lekker kalender. Flotte farger! Takk for at du deltar hos NSHK.
    Brita

    SvarSlett
  5. Nydelig kalender :)
    Takk for all inspirasjon jeg får hos deg.
    Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Nydelig flott kalender du har laget.
    Pyntet med mange flotte detaljer.
    Ønsker deg et godt og kreativt 2013

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  7. Nydelig kalender med lekre detaljer:)
    Vil ønske deg et riktig Godt Nytt År!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  8. For en utrolig nydelig kalender Synnøve, herlige farger og så koselige tekster du har brukt!
    Godt nytt år!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  9. Wow! Denne var helt utrolig lekker, denne har du brukt mye tid på:)

    Vil også ønske deg et Godt Nytt År, gleder mg til å følge deg videre i 2013:)

    Junhild

    SvarSlett
  10. Wow den var lekker! Så mange flotte detaljer og nydelige farger.
    Godt nytt år!
    klem Unni

    SvarSlett
  11. Virkelig lekker denne!! Mange flotte detaljer her.

    Takk for at du scrapper med NSHK.

    Sylvia

    SvarSlett
  12. Så flott kalender du har laget! Lekre farger og detaljer. :)
    Takk for hilsen hos meg! Godt nytt år ønskes deg også! :)

    SvarSlett
  13. Hei og godt nytt år!!
    Flott kalender og kjekk gave :)
    Klem

    SvarSlett
  14. Nydelig kalender Synnøve og tusen takk for ei fantastisk herlige helg :)
    Leve lenge på ei sånn helg!!
    Ha en fin ny uke:))
    God klem

    SvarSlett
  15. Knallflott kalender!!
    Takk for hyggelig kommentar!
    Bloggen har vært nede en stund da det ikke har vært mulig å legge inn bilder.
    Takk og lov for en kjekk svigersønn som kunne bistå...!!
    Nå er jeg igang igjen. Har savnet dere!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett