mandag 20. august 2012

START GAME





Flere av de som jeg gir kort til,er glad i data.Så da jeg fikk låne dette stemple av GRO paset det perfekt .Det endte med at jeg kjøpte det selv.Jeg syns det er vanskelig t å finne mønster ark til gutter,så denne gangen ble det bazzill,det hvitte arket er tørrembossa og tegna søm.Jeg har og brukt black soot distress ink og crystal stickles på arka.Tekst -stempel er fra Kreativ hobby,gratulerer fra Stempelglede.Jeg har pynta med perler og charms fra KOG. Ticket husker jeg ikke hvor kommer fra og bånd. Brukt spellbinders og tall fta T.Holtz.

 Ikke 100% fornøyd med malinga denne gangen,brukt aqvarelleskrinet mitt. Stemplet er fra Mo Manning Stamping Bella.


Innsida med pengelomme ,tekst fra Stempelglede.

Utfordringer:
u68 bursdagskort
u59 perler og bling

Ha en fin dag,klem Synnøve

13 kommentarer:

  1. Kjempe stilig guttekort :) Det er litt vanskelig å lage til gutta... men det er jo gøy å utfordre seg selv litt :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Stilig kort!
    Tøft det motivet:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. Dette var et kjempestilig kort:). Flott layout og flotte farger. Kult motiv.

    Ønsker deg en fin uke:)

    Klem, Marita

    SvarSlett
  4. Stilig og tøfft guttekort og det stemplet var flott:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  5. Å dette var kjempetøfft !
    Flotte farger og pynt.
    Har dette stempelet selv og nå ble jeg skikkelig motivert til å bruke det.Takk for inspirasjon.

    Klem, Kjersti

    SvarSlett
  6. Tøft kort i tøffe farger:))
    Klem

    SvarSlett
  7. Knallflott kort til tøffe datanerder!!! Flotte detaljer og!! Klem fra Anne-Eddie ;D

    SvarSlett
  8. Vilket häftigt grabbkort! Tack för att du deltar i Kort O Manias utmaning.

    SvarSlett
  9. Sikkelig tøfft!! Mange flotte detaljer her:-))

    Takk for at du scrapper med NSHK

    SvarSlett
  10. Kjempeflott kort! :) Veldig fint motiv også. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  11. Skikkelig tøft guttekort :)
    Klem Jorill

    SvarSlett
  12. Rigtig sejt kort! tak fordi du deltager hos Kort O Mania!

    SvarSlett
  13. For et herlig kort Synnøve! Jeg liker så godt fargeleggingen din, og kortet ble utrolig stilig - masse flotte detaljer og lekkert design!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett