søndag 13. mai 2012

Til konfirmanten Malin


I dag står Malin Konfirmant.Den flotte,snille,herlige jenta.Da jeg begynte å blogge var mine datakunnskaper lik null.Så jeg måtte ha mye hjelp.Malin lagde oppskrifts bok til meg.Nummerert steg for steg med bilde og tekst.Denne var jeg avhengi av lenge.Gratulerer med dagen Malin.



Det måtte bli et rosa kort,jeg har brukt:

ark fra Papirdesign ,bazzill,spellbinders, N Snellen ,Magnolia dies,

blomster fra kort og godt,pynta med litt søm,charms ,og sløyfebånd.

Motivet er fra Kort og Godt malt med aqvarellmaling ,pynta med noen liqurid pearls.Teksten er og fra Kort og Godt.

Magi-teksten er fra Stempelglede.


 Utfordringer
Nordsalten Hobbyklubb
u53 Flower power
Kort o Mania
u 59 alt er lov


 Ha en fin søndag,klem Synnøve







14 kommentarer:

  1. Så nydelig kort Synnøve! Utrolig lekkert pyntet og flotte farger! Så fint å få gitt litt tilbake til hjelperen da:)
    God søndag ettermiddag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. dette var rett og slett nydelig :) Utrolig fint satt sammen med mange flotte detaljer :) Ha en fortsatt fin søndag :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Så lekkert dette var.
    Nydelig pyntet og lekre farger.

    Ønsker deg en fin kveld :0)
    Klem Jorill

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig denne esken her og mange flotte detaljer:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort::) Tenker Malin ble gla' for det!! Kiker pynt og oppsett veldig godt!! Flink er du !!! Klem fra Irene

    SvarSlett
  6. Så flott kort til ei flott jente! Stilig motiv, og flotte dies du har brukt :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  7. Lekkert!! Stilig motiv.

    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.

    Sylvia

    SvarSlett
  8. Knallflott kort til Malin.
    Så flott fargelagt motiv og lekkert oppsett og pynt.Så flink du er !
    Sånne oppskrifter til dataen,er gull verdt.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  9. Nydelig kort Synnøve.
    Og nå har jeg endelig fåt tid til å gjøre noe med Awarden jeg fikk av deg :)
    Klem

    SvarSlett
  10. Stilig kort til Malin:) lekkert pyntet.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  11. Nydelig kort Synnøve :)
    Tusen takk for fine ord :D

    SvarSlett
  12. Nydelig konfirmasjonskort! :D Og så søtt gjort av Malin å hjelpe deg med datakunnskapene!!

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  13. Nydelig kort, likte den dobbel-dies effekten:-), en rund og en rektangulær.

    SvarSlett
  14. Fint kort!

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)
    Kram Nelle

    SvarSlett