søndag 22. oktober 2017

GOD JUL til deg fra meg

Hei , i helga har jeg kost meg og  laget noen julekort.
Dette er 15-15 cm og jeg har brukt :
ark : Papirdesign , Maja Design og Bazzill
motivet er klippet ut av et ark fra Maja Design
dies : Spellbinders
punch : M.Stewart og easy punch
tekst stempel : Stempelglede og K&G
Walnut stain distress ink
pynta med blonde , bånd , charms , elg
, og blomster fra papirdesign







Utfordringer :


Kort O Mania      blonder og bånd
Papirdesign       bingo   dies, blomster , chiperboard
Kaboks       julekort i tradisjonelle farger

Takk for at du titter innom her , klem Synnøve



4 kommentarer:

  1. Så nydelig julekort i julens fine farger. Takk for at du scrapper med oss hos kaBoks, DT Bente
    :)

    SvarSlett
  2. fint kort med mange flotte detaljer. takk for at du deltar hos Kaboks.no
    DT Graciela

    SvarSlett
  3. Flott julekort! Takk for tilbakemelding. Leeenge sien jeg har vært her nå ! Klem ;)

    SvarSlett
  4. Så vakkert, elsker fargene. Tusen takk for deltagelse hos Papirdesign.

    SvarSlett