tirsdag 11. april 2017

TUR PÅ RØYSANES PL

Her hos meg lages det PL sider , koser meg slik med alle bildene.
På denne har jeg laget PL korta av aquarelle-papir.
På korta har jeg Faded Jeans Distress Ink og stempel fra K&G ,
oppå der har jeg Perfect Pearls Mists.
Jeg har og brukt dies fra spellbinders , bokstaver fra Papirdesign ,
kamera og pil har Fran tag embossing på seg.Pluss en dot. 

Project life i Norge er 3 år
Jeg ble inspirert av naturmønsteret på mobil dekslet ,
og de lyse fargene , pluss gul


slik ble mitt bidrag


Utsnittbilde

Utfordringer :
Papirlosjen       bruk minst et bilde
Project life i Norge    Lene sitt bilde

takk for at du titter innom her hos meg , God Påske.
Klem Synnøve

5 kommentarer:

  1. Nydelig pl-side ♥
    Våren e berre heilt fantastisk!
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    Påskeklem frå DT-Audhild ♥

    SvarSlett
  2. Wow, denne var nydelig! Veldig fint med egenlaga kort, skikkelig flott med dies form på bilde og pynten var heilt topp! Takk for at du deltar i 3års feiringa til PLiN. DT Monica

    SvarSlett
  3. Så snyggt med dina egentillverkade PL-kort, som konstverk! Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  4. Otroligt fint med annorlunda format på fotografierna! Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  5. For ei fin side, lekre fargar som gjenspeiler stemningea i bildet!
    Takk for at du deltar hos Papirlosjen denne gangen
    Siri - DT

    SvarSlett