lørdag 22. april 2017

SOMMER PL

Nå har jeg funnet fram esken med de gamle bildene.
Fra da barna var små .
De som det ikke er så lett å huske dato på.
Men jeg husker hvordan trehytta vokste for vært år,
og gleden med den.
Project Life i Norge 3år
inspirert av bilde til Monica
Fargene rosa og grønt
Blomstermønsteret på telefon dekslet



Jeg har brukt to av mine foto som PL kort og laget et kort av
en rest (mønsterark) pynta med dies-motiv, dots og tekst fra
Sn@p og Papirdesign samt et skrivekort fra Beecky Higgins

Utfordringer
Project Life i Norge         Monica sitt bilde
Papirlosjen      bruk mins et bilde
Takk for at du titter innom her hos meg , Klem Synnøve

4 kommentarer:

  1. En sån fantastisk sida och vad fint du skapat PL-korten som matchar Monicas mood board so fint, gillar grenen med fågeln! Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  2. Fantastisk fin sommarsida och som passar inspirationsbilden perfekt! Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  3. Nydelig pl.Fint og få satt de gode minnene i album. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin April utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Enda ei herlig PL-side. Bildene du har brukt som PL-kort passa jo heilt prefekt. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.
    DT-Annelen

    SvarSlett