lørdag 22. april 2017

TROLLVASSNIPEN PL


Project Life i Norge fyller 3år
og jeg koser meg og lager PL sider
Så gøy å se at det minker i esken med bilder ,
som skal i album.
Denne gangen er det Marit sitt bilde som
er brukt som inspirasjon.
fargene fra mangoen , naturmotivet på telefon dekslet,
og den blå himmelen
jeg har brukt :
Beechy higgins skriveark , Bazzill , tekst fra papirdesign ,
litt tape og dotts

Toppturen rett med hytta er jeg glad i å besøke

Project life i Norge     Marit sitt bilde
Papirlosjen        bruk minst et bilde

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve





4 kommentarer:

  1. Åh så tjusig sida med så fina egengjorda PL-kort! Snygg idé med extrafotona i ram! Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  2. Kul att du valt att inspireras av min bild. Gillar verkligen de inramade fotografierna. Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  3. Nydelig pl-side. Likte godt at du har uthevet små bilder og deler med rammer. Lekkert. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin April utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Flott PL-side, likte og at du har ramma inn enkelte bilder. usen takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.
    DT-Annelen

    SvarSlett