onsdag 24. februar 2016

EN STOR TAG

Jeg har lekt og prøvet meg fram med Texture Paste og stencil.
Planen var å bruke den til en liten Tag.
 Men plutselig så ble det en stor Tag ,
 på 12-18 cm , som skal glede en ung mann.
Jeg ble så fornøyd att jeg har begynt på Tag nr 2



Graphite Texture Paste og T.Holtz stencil
Så fant jeg litt gull Bazzill , svart Bazzill og en rest fra Papirdesign.
Stempelene er fra K&G
Dies Nellie,s multi frame,s og Spellbinders
Pynta med bånd og dots.





Utfordringer :
Sketchy Colors       svart ,grå og gull
Hobbygarasjen      jubeleum
Addicted to stamp challenge      Die cuts
Card and Scrap          lag på lag
Papirdesign        begivenheter

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve





11 kommentarer:

  1. Så tøff denne ble. Flott med det svarte på stensilen og fint med masse stjerner
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Så stilig den ble! Tøff og kul :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Tøff tag med masse stilige detaljer. Likte den flotte stensilen du har brukt:) Takk for at du deltar hos Sketchy Colors.
    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Herlig tag :D
    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring ♥

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  5. Ej hvor er det fint!
    Det er ret sejt med det fine "strikmønster" - Lækkert tag du har lavet. Glæder mig til at se nummer 2.

    Knus Dorthe

    SvarSlett
  6. Så flott kort :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  7. flott tag, takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no DT Graciela

    SvarSlett
  8. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  9. A fantastic tag with a lovely design! Thanks for joining our challenge at Addicted To Stamps. Marlies

    SvarSlett
  10. Fantastisk kul tag😄
    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign:-)

    SvarSlett