mandag 30. november 2015

GLEDELIG JUL

                                                     




Det lages julekort for tiden.
Syns det er så gøy med lag på lag og
bølgepapp syns jeg er så fint.

På dette har jeg brukt :
ark : Papirdesign , Bazzill og bølgepapp
Motiv : Studio Light B.W.
Stempel : K&G
Dies : Joy craft
Distress crackle paint og Distress Ink- walnut stain
Pynta : blonde , bånd , blomster , og  trefigur av hjort 
                                                       




Utfordring : Kort o Mania            vinter

Takk for at du titter innom hos meg.
Ønsker deg en fin adventstid , klem Synnøve

3 kommentarer:

  1. Vinterlig og flott julekort.

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort du har laget.. og så mange detaljer. :)
    Er en stund siden jeg har vært innom deg så jeg. Mye flott du har laget :)
    Klem Birgit.

    SvarSlett