mandag 7. september 2015

LOMME SCRAPPING


Dette er blitt tatt mange bilder i sommer ,
 og noen  av de er alt i album .
Disse PL sidene er raskt blitt min favoritt aktivitet for tiden . 
og endelig kommer bildene ut av minnebrikka og inn i album.
 På denne sida har jeg laget PL korta selv . Det syns jeg er gøy.
 jeg har brukt :
Ark :K&G og Bazzill
Dies : Spellbinders og Provo Craft (bokstaver) 
Tulipan punch : ukjent
Pil : wycinanka 
små bokstaver : papirdesign





Utfordringer :
Scrappehjerter blogspot       alt er lov med dies
Kreativ Scrapping blogg                             favoritt             

Takk for at du titter innom her hos meg.
Ny uke og nye muligheter , klem Synnøve    

3 kommentarer:

  1. Så flotte sider! Jeg husker ikke sist jeg framkalte eller printet ut bilder, de blir visst bare liggende på telefonen eller minnekortet og går helt i glemmeboka...
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Veldig flotte PL kort du har laget og dette er en flott måte å få mange bilde med i albumet

    SvarSlett