mandag 9. mars 2015

TIL DEN UNGE MANN






I dag har jeg et kort til en ung mann å vise fram ,
i størrelse 18+12 cm  og med pengelomme .
Den tøffe typen , stemple er fra Kort & Godt .
 Jeg har stemplet med brun Archival Ink ,
og så har jeg malt litt med blå aqvarell maling.
Arket er fra Papirdesign.
Ellers har jeg brukt :
Bazzill , XL aqvarelle ark , tekst -stempel K&G ,
 Distress Ink vintage photo ,
pynta med litt sekkestrie og tau,
de hvitte perlene er fra Storyteller , de brune husker jeg ikke hvor er fra.





 Innsida med pengelomma og skrivefelt .



Utfordringer :
Storyteller                 bruk fargen blå
Nordsalten Hobbyklubb            brunt og blått
Papirdesign-blogg                              Hell og lykke 
Card and scrap                                     perler 

Takk for at du titter innom hos meg , klem Synnøve

9 kommentarer:

  1. Røft og tøft kort til en ung herremann:)
    Ikkje alltid så enkelt å lage slike kort - men dette klarte du med glans.

    Ha en fin kveld!
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Stilig kort til en herremann :)
    Lekkert pyntet på alle sider.
    Tusen takk for at du deltar hos Storyteller.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Tøft kort.
    Stilig med de revne kantene.
    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign.

    Hege.

    SvarSlett
  4. Så tøft og stilig kort!!
    Smart med den pengelomma på innsiden.
    Takk for at du deltar i utfordringen til Papirdesign.

    SvarSlett
  5. Stilig! :) Tøft motiv :) Klem Rita

    SvarSlett
  6. Superlækkert guttekort!!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  7. Kjempestilig kort med tøffe detaljer!
    klem Unni

    SvarSlett
  8. Flott kort! Tusen takk for din deltagelse hos Papirdesign!

    SvarSlett
  9. Skikkelig tøft kort til en mann, stilig med de rufsete kantene.
    Klem Linda

    SvarSlett