søndag 1. mars 2015

STOR KLEM TIL DEG FRA MEG

Så var jeg i gang igjen med å lage kort ,
 perfekt scrappe-vær i går og  bursdags kort trengs alltid.

Motivet har jeg brukt mye , det er fra  K.Middelton Sveet Pea Stamp.
 Måtte male det to ganger før jeg ble fornøyd , 
Jeg maler med Lukas aqvarell  .
Arkene jeg har brukt er fra Pion Design og Bazzill.
Ellers har jeg brukt : vintage photo Distress Ink , stempel -tekst og sommerfugel fra K&G.
Pynta med :  chipboard hjerte fra Wycinanka , blomster fra Storyteller, perler fra K&G , kakeserviett.
Dies er fra Memory boxs , Pappermania .
.



Innsiden med stempel fra Stempelglede.


 Baksiden


Utfordringer: 
Sisters of craft              anything goes
Kreativ Scrapping        bingo blomster, chipboard , maling
Crafting for all seasons challenge blog               Dies /punch
Card and Scrap                  bruk perler eller bling                                                      

Takk for at du titter innom hos meg , ha en fin søndag.
klem Synnøve                  






12 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Vakkert motiv som du alltid maler så fint! Fint samstemte farger også! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Gorgeous card. Thanks for playing along at Crafting for all Seasons.
    Hugs
    Fiona DT x

    SvarSlett
  3. Nydelig kort på både inn- og utside :)
    Ja no er det godt å være inne - skikkelig ruskevær og perfekt hobbyvær :)

    Klem Jorill

    SvarSlett
  4. Så flott kort, fint pynta både utenpå og inni.
    Klem Linda

    SvarSlett
  5. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i bingo-utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

    DT Linda

    SvarSlett
  7. Kjempe fint :) Klem Rita

    SvarSlett
  8. This is a fabulous card, such a gorgeous image.
    Thank you for joining us at Crafting for all Seasons for our Dies and/or Punches challenge.
    Pauline
    x

    SvarSlett
  9. Veldig kreativt og flott kort, med masse fine detaljer og flott farget trykk. Takk for deltagelsen hos oss i Card and Scrap . Maria

    SvarSlett
  10. Nydelig kort med et fantastisk flott fargelagt motiv! Lekkert pyntet på alle sidene.
    klem Unni

    SvarSlett
  11. Lovely card, thanks for joining us at the Sisters of Craft monthly challenge. Gill DT

    SvarSlett