onsdag 7. mai 2014

HURRA FOR KONFIRMANTEN

Nå er det lenge siden jeg har blogget
 , kost meg med papir har jeg gjort. Så nå letter jeg etter bildene av det jeg har laga.
håper jeg finner alle.
Tante-gutten min konfirmerte seg sist helg , en kjempefin dag i lag med familien.
Her er et av kortene jeg laget til han.

Jeg har brukt :
ark fra Papirdesign og Bazzill
walnut stain Distres Ink
stempel fra Kort & Godt
Stickers Papirdesign
bånd
motivet er malt med aqvarelle-farger



innsiden har pengelomme , vers og et skrivefelt.


Utfordringer 
Kort O Mania    alt er lov
Scrappin All Over   lag på lag
My Besties     tema vår   


Takk for at du titter innom hos meg , klem Synnøve

7 kommentarer:

  1. Knallflott kort til guttekonfirmant!
    Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  2. Flott motiv og lurt med pengelomme :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. Kjempestilig konfirmasjonskort!
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Et stilig kort med herlig motiv.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Stilig kort!
    Tøffe detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  6. Flott kort med stilige detaljer! :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempestilig konfirmasjonskort !
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett