torsdag 7. mars 2013

GRATULERER MED DAGEN ,kjære deg


 Dette bursdagskortet har jeg laga til ei flott ung dame som jeg er tante til. Stemple fant jeg fort,men så var det mørkt hår jeg ønsket.Det sliter jeg med,måtte male flere ganger før jeg ble fornøyd.Pyntinga var bare gøy.
Jeg har brukt ark fra Maja Design, og Bildmålarna ,samt bazzill med walnut stain distress ink på.


Stempel fra Sweet Pea Stamps malt med aqvarellemaling og har glimmer mist Old Lace på.
Spellbinders, Magnolia Dies, og Xcut dies er brukt.Tekst stempel fra Stempelglede.
Pynta med osteklut, blonde , bånd , charms fra KOG, tall fra Making memoris stickers.
Blomster fra KOG, og  Storyteller med crystal stickles på.



Innsida har pengelomme og flott tekst av North Stamps som jeg bruker hele tida. nsker meg flere.

Utfordringer:Papirdokkene   maling-mist
Addicted to stamp challenge     lots of flowers
Crafty Ribons Callenge    ribbon

Takk for at du titter innom, klem Synnøve

9 kommentarer:

  1. flott kort :) synes håret ble fint :) Sliter også med mørkt hår.... nydelig pyntet :) ha en fin fredag :) klem Rita

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort!! Har ennå ikke prøvd meg på disse stempelmotivene , med så mye hud og hår! Du har fått det godt til! Vakre detaljer! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  3. Et nydelig kort til niesa di! Flott motiv, jeg synes du har fargelagt det kjempefint! Og du har pyntet så lekkert! Helt nyyydelig!
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Gorgeous creation, great colours
    Thanks for joining us at crafty ribbons
    Hugs Kelly

    SvarSlett
  5. Et nydelig kort i så lekre farger - herlig motiv du har brukt!
    God helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort til ditt tante barn..
    Lekkert pyntet på alle sider.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Flott kort i herlige farger! Masse lekre detaljer:)

    Ha en flott helg videre:)

    Klem Junhild

    SvarSlett
  8. For et lekkert kort! Synes fargeleggingen din er utrolig stilig og et kjempefint motiv!
    Klem June

    SvarSlett