lørdag 26. januar 2013

2013 KALENDER


Denne kalenderen skal følge kortet Dongri-jenta, jeg hadde noen små rester av det flotte dongeri-arket. Så da var jeg i gang.Ikke alltid så lett med rester,de har en tendens til å være akkurat litt for små. Men arka og jeg ble da enige til slutt.
Jeg har brukt reste ark fra Papirdesign,Maja Design og bazzill,som har distress ink-walnut stain på.
Pynta med bånd,blonde,crystal stickles på ark og blomster, charms fra Korthobby, den store fine sølvhjørna har jeg fått av Inger Marie ,punch fra M. Stewart, blomster fra Gode Minner og Storyteller.



På baksida har jeg stempel fra Ladybugandfriends.com med en flott tekst, og nøkkel fra Marianne design Kalenderen er laget som et teltkort og står stødig .Det har jeg ikke fått fram på bildene ,ser jeg nå.



Utfordringer: Card and Scrap    bruk punch
                     Nordsalten Hobbyklubb alt er lov
                     Panduro Hobby           alt er lov

Dagen i dag er en gave, nyt den.  Klem Synnøve

10 kommentarer:

  1. Så flott kalender! Kjempefine farger og papirer, og perfekt match med det flotte dongerikortet :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. en kjempe flott kalender :) masse fin pynt :) Greit å få brukt opp rester :) Ha en fin lørdag :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Så flott kalender, ha en fin lørdag, klem bente:9

    SvarSlett
  4. Sikke en fin kalender du har lavet!
    Forsat god weekend.

    SvarSlett
  5. For en flott kalender du har laga!
    Stilig med den dongeribiten på.

    Fortsatt god helg!
    Klem Jorill

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kalender!
    klem Unni

    SvarSlett
  7. Hvor er den bare smuk♥

    1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuss♥

    SvarSlett
  8. Flott kalender i friske farger og med flott pynt! :)

    SvarSlett
  9. Nydelig kalender! Takk for at du scrapper med NSHK.
    -Karen Elise-

    SvarSlett