søndag 3. juni 2012

DE 3 TAGGENE

 
 Jeg kjenner 3 damer som fortjenner en liten takk fra meg,så jeg la sjokolade i en pose.Også ble disse 3 taggene til.

På alle 3 har jeg brukt vintage summer basics fra Maja Design,og bazzill med
distress ink walnut stan på..Jeg har brukt stempel som dekor(enten fra stempelglede eller Kort og godt-husker ikke ) Jeg har og brukt Spellbinders, eyelets.

PÅ nr 1 er motivet er et stempel fra Kreativ Hobby,som har crackle accents på og distress crackle paint..Charmsen er fra ei dongribukse.Pynta med blomster fra Storyteller og KOG,tau ,knapp,blonde,sløyfe.
 Taggene er 8-12 cm store.På nr 2 har jeg brukt et bilde ,tatt på cracle accents.Sommerfugl fra KOG med distress crackle paint,og di samme arka og pynt.Taggene har mye felles men er likevel ulike.
Nr 2
 
 
 
Nr3
Her på nr 3  har jeg og med Magnolia dies og har brukt arket på begge sider (maja design)Bilde har crackle accents og distress crackle paint på som de to andre.Pynta med knapp ,tau ,blomster og blonde. 


Utfordring : Vintage utfordring
noe blått(,jeg melder alle 3 på som 3 ulike bidrag)

Takk for at du titter innom,ha en fin dag.


klem Synnøve

9 kommentarer:

  1. Kjempe fint tagger :)

    tone

    SvarSlett
  2. Nydelige! Delikate og detaljrike. De arkene fra Maja D er sååå fine - tror jeg har greid å kjøpe alle.... :-)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte alle tre:) og nydelige ark:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  4. Wow! Heldige damer! Disse tagene ble utrolig flotte Synnøve! Lekre farger og masse herlig pynt - til og med ekstraknapper fra dongeribukse, kjekt å ha:)
    Ha ei fin uke!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Disse var kjempe fine :) Flott pyntet alle sammen :) Klem Rita

    SvarSlett
  6. Så flotte tags du har laget....med masse flotte detaljer.Klem

    SvarSlett
  7. Lika snygga alla tre!

    Tack för att du deltar hos Vintage udfordring.

    Kram Nelle :)

    SvarSlett
  8. Så nydelige tager! Masse lekker pynt!
    Klem, June

    SvarSlett